סטודיו ForReal עוסק בפיתוח תכניות חינכיות להנגשת הארדואינו ועולם המייקרים לקהילות שונות ומגוונות:

ילדים

אין גיל מוקדם מידי  להתחיל להתנסות ביצירה טכנולוגית. ילדים נחשפים ונמשכים לטכנולוגיה כיום מינקות ובגילאים צעירים לא חוששים להסתכל מתחת למכסה המנוע ולהסתקרן להבין איך כל זה עובד. אנו מאמינים שהתנסות מוקדמת בטכנולוגיה ככלי יצירתי יכולה להפליא בתוצאות מדהימות. אנו נהנים לעבוד עם ילדים ולהכיר להם את עולם הארדואינו, ליצור רובוטים מקרטון וחומרים ממוחזרים ואז להפיח בהם חיים באמצעות מנועים.

IMG_2286

בני נוער ותלמידים

באמצעות שימוש בכלי תכנות ויזואליים אנו שמחים לשתף קהלים צעירים בחדוות היצירה הדיגיטלית. באמצעות סדנאות חד פעמיות או קורסים שנתיים ניתן לחשוף בפני הלומדים את תרבות המייקרים וכלי יצירה טכנולוגייים מגוונים. החל מתלמידי בי״ס יסודי במסגרות פורמאליות ובלתי פורמאליות ועד תלמידי תיכון מתחומים שונים הלומדים מגלים את הכלים הללו בחדוות יצירה תמימה וחסרת מגבלות ושמחים להמשיך ולהרחיב את כלי היצירה שלהם בלמידה עצמאית.

קורס מכונות מציירות במרכז חמד״ע תל אביב.

לינק ל קורס מייקרים לנוער

לינק ל מגוון סדנאות לילדים ונוער

סטודנטים

כלי היצירה המייקרית מחברת סטודנטים מתחומים שונים (הנדסה, תוכנה, עיצוב, אומנות) לרוח יזמית וחדשנות יצירתית. חיבור לקהל באמצעות כלים אינטרטקטיביים המחברים את העולם הוירטואלי לכלים רובוטיים פיזים יכול לתת לסטודנטים מתחומים מגוונים יתרון בהכשרם המקצועית ונסיון חשוב בחיבור תחומים שונים לטכנולוגיה עכשווית.

מהנדסים

הארדואינו הוא כלי יצירתי משמעותי לתהליך פיתוח מהיר ומימוש רעיונות לאבטיפוס עובד. חברות רבות מגלות את נפלאות הארדואינו ככלי חדשני שיכול לחשוף אופני חשיבה ומודלי עבודה אחרים למערכות וחברות קיימות. הארדואינו הוא גם גלי אפקטיבי ליצירת אבי טיפוס עובדים למוצרים בפיתוח לקהילת המייקרים ולפלטפורמות מימון המונים.

מתכנתים

חיבור לעולם התכנות הפיזי, יציאה מהמסך לעיסוק יצירתי בעולם החומר והרובוטיקה

אמנים, מעצבים, יוצרים – העשרת הכלים היצירתיים ופיתוח עבודות אינטראקטיביות ומיצבים טכנולוגיים